Käy katsomassa kuvia puutarhan ystävien avoimista pihoista sekä kursseista ja muista tapahtumista.

5.11.2019  Imatran puutarhanystävien luentoillassa kuultiin alppiruusuista ja atsaleoista. Jaakko Saarinen oli asiantuntija vailla vertaa! Suuri osallistujajoukko sai myös selkeitä ja perusteellisia vastauksia moniin kysymyksiinsä.

ONNEA ELLEN JA LIISA!

22.12. 2018

IPY:n joululaulajaisissa Maritta ja Kari Anttosen kodissa laulettiin joululauluja ja herkuteltiin sekä maistellen pöydän antimia että kaunista joulukotia ihaillen. Yllätysnumerona oli ansiomerkkien jako. Puutarhaliiton hopeisen ansiomerkin saivat Ellen Helo ja Liisa Haimila toiminnasta puutarhayhdistyksen ja puutarha-alan kehittämisessä. Ellen Helo, kunniapuheenjohtajamme, sai myös Imatran Puutarhan Ystävät ry:n perustajana Puutarhaliiton viirin.  Meillä on ilo kiittää ja onnitella Elleniä ja Liisaa kaikesta, mitä ovat tehneet ja tekevät edelleen yhdistyksemme toiminnan kehittämiseksi.